Сторінки
Мітки
- 10 кл.
- 11 (2024/2025)
- 11 кл. Фізика і астрономія
- 2(НУШ)
- 3 Нуш
- 4 (НУШ)
- 5 (НУШ)
- 6 (НУШ)
- 7 (НУШ)
- 9 (2024/2025)
- STEM
- Індивідуальний план самоосвіти
- Астрономія
- Безпека в Інтернеті
- Виховна робота
- Вісті з уроків
- Захист проектів з теми: Електромагнітні коливання і хвилі
- Кабінет інформатики
- Компетентнісні задачі
- Конкурси
- Метод проектів
- Методична робота
- Навчальна практика-2021
- Олімпіада
- Позакласна робота
- Роботи учнів
- Тести
- Тренінг
- Тренінг в ТОКІППО
- Фізика-цікаве!
середа, 3 квітня 2019 р.
понеділок, 1 квітня 2019 р.
четвер, 21 березня 2019 р.
Абсолютні, відносні й мішані посилання на коміри та діапазони комірок.
1.Повторення теми: "Табличний процесор"
середа, 20 березня 2019 р.
Події
Домашнє завдання:
1. прочитати п.18,19, тут https://drive.google.com/file/d/1BVYD4WftlBz4vyjdFpy4vr7f6TkYJAA1/view
2. з робочого зошита: вправи7,с.33, вправа 10, с.35
1. прочитати п.18,19, тут https://drive.google.com/file/d/1BVYD4WftlBz4vyjdFpy4vr7f6TkYJAA1/view
2. з робочого зошита: вправи7,с.33, вправа 10, с.35
Розв'язування заадч, які передбачають створенняпрограмних об'єктів
Вправа1. Середовище програми Scratch
Вправа. Команда
Матеріал уроку
Д/з:
1. прочитати п. 19:, повторити п.17, 18(підручник тут https://drive.google.com/file/d/1BVYD4WftlBz4vyjdFpy4vr7f6TkYJAA1/
2. Виконати алгоритм у програмі Scratch
Цікавий сайт: https://studio.code.org/courses
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Для 9-Б класу!
Доповнити інформацією у спільній презентації