понеділок, 20 травня 2019 р.

Розв'язування задач

Вправа 1
Вправа 2
Тест
«Мишоловка 1»
Мета: навчити учнів розв’язувати задачі на створення алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch.
Завдання: Улюблена бабусина киця Мурка вирішила взагалі перестати ловити бідних мишей та стати вегетаріанкою. Тому вона кожного дня їсть x картоплин,  y морквин та z капустин. Скільки всього овочів з’їдає за день киця Мурка.
Скласти скрипт з двома спрайтами: котом і мишею, кіт має видати повідомлення з умовою задачі та поясненнями про введення вхідних даних та обрахувати кількість овочів і видати повідомлення про кількість овочів, які з’їв кіт, після цього спрайт Миша з центру сцени має пересунутися до кота і видати повідомлення : «Ура! Мені тепер не страшний кіт!», якщо кількість  овочів, які з’їв Рудий кіт додатна і пересувається в інший бік з повідомленням «Я маю тікати, бо кіт голодний!» – в протилежному випадку.
Технологія виконання завдання (з наданням скріншотів):
1. Створімо інформаційну модель задачі:
Вхідні дані:
Нехай x – це кількість картоплин, які з’їла Мурка.
                        Y – це кількість морквин.
                        Z – кількість капустин.
Вихідні дані:
                        S – кількість овочів, що з’їла Мурка за день.
Математична модель задачі: S=x+y+z, якщо S>0 то Мишавиконує ті самі дії, що і в попередній практичній роботі, інакше – повертається в інший бік і видає повідомлення «Я маю тікати, бо кіт голодний!»
2. Завантажити середовище виконання алгоритмів Scratch.
3. Відкрити раніше створений проект «Мишоловка».
4. Змінити скрипт для спрайту Миша (Mouse1) за зразком.
Програмування в Scratch
5. Змініть в скрипті значення змінних на 0. Що змінилося в результаті виконання скрипта?
6. Змініть значення змінних на 5, 6, 9. Виконайте скрипт. Що змінилося?
Додаткове завдання. Скласти скрипт для спрайту Boy, який би розв’язував наступну задачу.
Сподіваючись накопичити гроші на придбання новенького комп’ютера, Стасик придбав три  лотерейні білети «Лото Забава». Йому наснилося, що перший білет виграв x гривень, другий – y гривень, а третій стільки грошей, скільки перший та другий білети разом узяті. Змініть цю задачу таким чином, щоб користувач сам визначав, судьба виграти Стасику сьогодні чи ні. Для цього додайте до сцени новий спрайт, наприклад «Laptop» та за допомогою команди розгалуження запитати користувача:
Програмування в Scratch

Чи виграв Стасик. Якщо так – топідрахувати виграш згідно зі сном і видати повідомлення «Твій сон був віщий», якщо ні – видати повідомлення: «Це ж був просто сон!»

Немає коментарів:

Дописати коментар

 Скласти тест