вівторок, 26 лютого 2019 р.




4.Кролеферма

import tkinter
from tkinter import ttk
from tkinter import messagebox
main = tkinter.Tk()
main.title('Кролеферма')

# створення об'єкта для отримання значення з текстового поля: Етап розведення кроликів
n_var = tkinter.StringVar()

# опрацювання події натиснення кнопки
def button_click():
   
    # отримання значення введеного рядка Етап розведення кроликів і присвоєння змінній n
    n = int(n_var.get())
   
    fibonacci = 0
    fib1 = 1
    for i in range(n):
        fib2 = fib1
        fib1 = fibonacci
        fibonacci = fib1 + fib2

    # виведення повідомлення кількість кроликів на вибраному етапі розведення   
    tkinter.messagebox.showinfo('Число кроликів', str(fibonacci))
       
#створення текстового напису Введіть номер тижня та його розміщення на головній формі
label = tkinter.Label(text='Етап розведення кроликів')
label.pack()

#створення текстового поля Етап розведення кроликів та його розміщення на головній формі
edit = tkinter.Entry(main, textvariable=n_var)
edit.pack()

#створення кнопки та розміщення об'єкта на головній формі
button = tkinter.Button(main, text='Отримати число кроликів', command=button_click)
button.pack()

#запуск опрацювання подій програми
main.mainloop()

Немає коментарів:

Дописати коментар

 Скласти тест