4.Кролеферма
import tkinter
from tkinter import ttk
from tkinter import messagebox
main = tkinter.Tk()
main.title('Кролеферма')
# створення об'єкта для отримання
значення з текстового поля: Етап розведення кроликів
n_var =
tkinter.StringVar()
# опрацювання події натиснення кнопки
def button_click():
# отримання значення введеного рядка Етап розведення кроликів і присвоєння
змінній n
n = int(n_var.get())
fibonacci = 0
fib1 = 1
for i in range(n):
fib2 = fib1
fib1 = fibonacci
fibonacci = fib1 + fib2
# виведення повідомлення кількість кроликів на вибраному етапі
розведення
tkinter.messagebox.showinfo('Число кроликів', str(fibonacci))
#створення текстового напису Введіть номер
тижня та його розміщення на головній формі
label =
tkinter.Label(text='Етап розведення
кроликів')
label.pack()
#створення текстового поля Етап
розведення кроликів та його розміщення на головній формі
edit =
tkinter.Entry(main, textvariable=n_var)
edit.pack()
#створення кнопки та розміщення об'єкта
на головній формі
button =
tkinter.Button(main, text='Отримати число кроликів', command=button_click)
button.pack()
#запуск опрацювання подій програми
main.mainloop()
Немає коментарів:
Дописати коментар