1.Переглянути матеріал
Сторінки
Мітки
- 10 кл.
- 11 (2024/2025)
- 11 кл. Фізика і астрономія
- 2(НУШ)
- 3 Нуш
- 4 (НУШ)
- 5 (НУШ)
- 6 (НУШ)
- 7 (НУШ)
- 9 (2024/2025)
- STEM
- Індивідуальний план самоосвіти
- Астрономія
- Безпека в Інтернеті
- Виховна робота
- Вісті з уроків
- Захист проектів з теми: Електромагнітні коливання і хвилі
- Кабінет інформатики
- Компетентнісні задачі
- Конкурси
- Метод проектів
- Методична робота
- Навчальна практика-2021
- Олімпіада
- Позакласна робота
- Роботи учнів
- Тести
- Тренінг
- Тренінг в ТОКІППО
- Фізика-цікаве!
понеділок, 30 березня 2020 р.
неділя, 29 березня 2020 р.
Практична робота 13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем

Реєстрація тут.
1. Переглянути відео.
Практичне завдання:
1. Створити веб-сайт про улюблений вид спорту з використанням Google sites.
2. Розробіть схему структури сайту, доберіть матеріали для наповнення сайту.
3. Опублікуйте сайт. URL- адресу вашого сайту опублікувати в Google Class, або на віртуальній дошці.
Поняття про мову гіпертекстової розмітки.
1. Переглянути відео.
2. Виконати практичне завдання в Google Class.
Практична робота 13.Створення веб-сторінок з автоматизованими засобами.
Повторення матеріалу
Практичне завдання (критерії):
1.Створити веб-сайт на тему: "Коронавірус".2. Кількість сторінок-3.
3. Наявність зображень, відео.
4.Дизайн, оформлення.
5. Створений веб-сайт опублікувати, і скопіювати відповідне гіперпосилання веб-сайту перекинути на viber-групу, або прикріпити у GoogleClass.
Створення алгоритмів і програм з повтореннями з використанням змінних.
Хто ще не зареєструвався: https://forms.gle/HX9DpdAes2HXsK2z9
Важливо: Завантажити програму тут
Завдання 1. Переглянути відео (повторення матеріалу)
Важливо: Завантажити програму тут
Завдання 1. Переглянути відео (повторення матеріалу)
Завдання 2. Опрацювати матеріал: https://docs.google.com/document/d/1E3wk2squR3S54rxwOFBowfosrKJ2k2wBbUh3sOniOjs/edit?usp=sharing
Спілкування продовжуємо у viber-групі: Інформатика 7 клас
Практична робота 6. Розв'язування задач, які передбачають програмне опрацювання події.
Вибрати одну ігру на вибір: https://studio.code.org/s/course3, виконати всі етапи, і сфотографувати результат ігри та перекинути на viber-групу: Інформатика-6 клас.
Підписатися на:
Коментарі (Atom)
Для 9-Б класу!
Доповнити інформацією у спільній презентації
