неділя, 29 березня 2020 р.

Середовище опису й виконання алгоритмів.

Завдання 1. Переглянути "Середовище виконання алгоритмів": https://www.thinglink.com/scene/572860903632928768?buttonSource=viewLimits 

Завдання 2. Виконати завдання у Мій клас.

Важливо: будемо працювати в освітньому середовищі Мій клас: https://miyklas.com.ua
Виконати 2 завдання, логіни і паролі відправлено вам на viber-групу: Інформатика- 5 клас.

Завдання 3. Переглянути презентацію тут 


Практичне завдання

Встановити програму Scratch на власному ПК.
  • Відеоінструкція для завантаження на інсталяції програми Scratch нижче.


    Завантажити програму Scratch: https://drive.google.com/file/d/1Yx_DWEBF4tChfxaRyfht3guY00yecbZJ/view?usp=sharing


    Використання логічних висловлювань з “якщо - то...”

    Завдання 1. Логічні вправи.

    Важливо: будемо працювати в освітньому середовищі Мій клас: https://miyklas.com.ua
    Виконати 2 завдання, логіни і паролі відправлено вам на viber-групу: Інформатика- 4 клас.

    Завдання 2. Переглянути презентацію.




    • Завдання, які запропоновані у презентації виконати  у програмі  Microsoft Word, і відправити на електронну пошту:olgamaw@gmail.com, або   записати на аркуші папері,  сфотографувати і  перекинути на  viber-групу: Інформатика- 4 клас.
    • Практичне завдання виконати у програмі Scratch.



    Завантажити програму Scratch: https://drive.google.com/file/d/1Yx_DWEBF4tChfxaRyfht3guY00yecbZJ/view?usp=sharing

    Збережений файл-проект відправити на електронну пошту:olgamaw@gmail.com, або   записати на аркуші папері,  сфотографувати і  перекинути на  viber-групу: ІІнформатика- 4 клас.

    Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацією. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів)

    Важливо:
     реєстрація (хто ще не зареєструвався!).  Заповніть поля: Ваша відповідь.










    Завдання 1. Фізкультхвилинка. (Виконайте запропоновані рухи звірят)

    Завдання 2. Переглянути презентацію.




    Завдання 3. Розвиток логічного мислення
    Необхідно: 


    • відкрити відповідне гіперпосилання:  https://logiclike.com/uk
    • клікнути на кнопці: Створити кабінет
    • вибрати урок: Четвертий зайвий, або Наведи порядок.
    • завершений відповідний урок, сфотографувати і перекинути на viber- групу, вказати   теж своє прізвище.
    Завдання 4 . Висловлювання
    (Виконане завдання сфотографувати і перекинути на viber- групу, вказати теж своє прізвище)


    Інформаційна модель

    PS. Хочу висловити подяку батькам, що активно приділяють час для своїх діток щодо виконання завдань. Ви Молодці!!! :))

    Завдання 1. Переглянути презентацію.


    Етапи побудови інформаційної моделі from al12309


    Завдання 2. Розвиток логічного мислення
    Необхідно: 

    • відкрити відповідне гіперпосилання:  https://logiclike.com/uk
    • клікнути на кнопці: Створити кабінет
    • вибрати урок: Четвертий зайвий, або Наведи порядок.
    • завершений відповідний урок, сфотографувати і перекинути на viber- групу, вказати   теж своє прізвище.
    Завдання 3.  Моделі
    (результат виконаної вправи, сфотографувати і  перекинути на viber- групу, вказати прізвище)



    Інформаційна модель

    PS. Хочу висловити подяку батькам, що активно приділяють час для своїх діток щодо виконання завдань. Ви Молодці!!! :))

    Завдання 1. Переглянути презентацію.


    Етапи побудови інформаційної моделі from al12309


    Завдання 2. Розвиток логічного мислення
    Необхідно: 

    • відкрити відповідне гіперпосилання:  https://logiclike.com/uk
    • клікнути на кнопці: Створити кабінет
    • вибрати урок: Четвертий зайвий, або Наведи порядок.
    • завершений відповідний урок, сфотографувати і перекинути на viber- групу, вказати   теж своє прізвище.
    Завдання 3.  Моделі
    (результат виконаної вправи, сфотографувати і  перекинути на viber- групу, вказати прізвище)

    понеділок, 23 березня 2020 р.

    Практична робота “Створення та пересилання документів”

    Практична робота №3
    «Створення та пересилання документів»
    В ході виконання роботи дотримуйтеся правил техніки безпеки
    Завдання. Створити спільну статтю на тему: «Моя майбутня професія».
    Хід роботи.
    Для тих, хто не має електронної скриньки на Gmail
    1. У рядку Адреса будь-якого браузера введіть http://www.google.com.ua/.
    2. Створіть поштову скриньку Gmail.
    Для тих, хто має електронну скриньку на Gmail
    1-2. Зайдіть до власної електронної скриньки.
    Для всіх
    3.Напишіть листа на адресу: olgamaw@gmail.com.
    Тема листа: Прізвище, ім’я.
    Текст листа Тема уроку.
    4. Створіть аккаунт.
    4. На верхній панелі натисніть кнопку Documents (Документи).
    5. У вікні, що з’явилося, натисніть кнопку Создать (Створити) і виберіть необхідний вид документа. Натисніть кнопку Документ .
    5. У наступному вікні, яке схоже на документ текстового редактора MS Word, створіть новий документ.
    6. Введіть заголовок статті «Моя майбутня професія».
    7. Напишіть вступний абзац статті.
    8. Для спільної роботи з документом натисніть кнопку Предоставить доступ (Надати доступ) у правій верхній частині вікна, щоб надати доступ всім учням для редагування.
    9. У вікні, що з’явилося, введіть адреси поштових скриньок Gmail учнів або виберіть їхні адреси зі списку контактів.
    10. Відкрийте документи сусіда зліва та сусіда справа і додайте до них по два речення відповідно змісту документа.
    11. Відкрийте власний документ і прокоментуйте дописи, які додані до вашого документу.
    12. Надішліть свій документ вчителю для оцінювання.

    Для 9-Б класу!

     Доповнити інформацією у спільній презентації