вівторок, 17 березня 2020 р.

Важливо: 

1.Реєстрація:  https://forms.gle/GxPwcJatHbYwyr61A

Серію уроків з розв'язування компетентнісних завдань можна побудувати наступним чином:
1) розв'язування завдання "Переїзд до Києва" у групах з допомогою вчителя, фронтальним обговоренням та консультуванням;
2)  розв'язування завдання "Дитяче свято" у парах з подальшим обговоренням отриманих результатів під час представлення свого розв'язку;
3)  розв'язування завдання "Фермер" або "Поїздка автомобілем";
4) завдання "Стартап".



2. Вибрати два файли на вибір:
 https://drive.google.com/drive/folders/0B02I1J7scuEESC1QaEd4SGFYTG8?usp=sharing
завантажити на свій ПК, заповнити відповідні поля таблиці і перекинути на електронну пошту вчителя: olgamaw@gmail.com

Джерело: http://inf8-m.blogspot.com/


3. Пройти тест:https://testinform.in.ua/test-23-8-klas-stvorennya-ta-nalagodzhennya-diagram-riznogo-tipu-vibir-tipu-diagrami/

Результати тесту, сфотографувати і перекинути на viber-групу: "Інформатика 8-Б"


Компетентнісні задачі

Важливо: 

1.Реєстрація:  https://forms.gle/GxPwcJatHbYwyr61A

Серію уроків з розв'язування компетентнісних завдань можна побудувати наступним чином:
1) розв'язування завдання "Переїзд до Києва" у групах з допомогою вчителя, фронтальним обговоренням та консультуванням;
2)  розв'язування завдання "Дитяче свято" у парах з подальшим обговоренням отриманих результатів під час представлення свого розв'язку;
3)  розв'язування завдання "Фермер" або "Поїздка автомобілем";
4) завдання "Стартап".



2. Вибрати два файли на вибір:
 https://drive.google.com/drive/folders/0B02I1J7scuEESC1QaEd4SGFYTG8?usp=sharing
завантажити на свій ПК, заповнити відповідні поля таблиці і перекинути на електронну пошту вчителя: olgamaw@gmail.com

Джерело: http://inf8-m.blogspot.com/


3. Пройти тест: https://testinform.in.ua/test-23-8-klas-stvorennya-ta-nalagodzhennya-diagram-riznogo-tipu-vibir-tipu-diagrami/

Результати тесту, сфотографувати і перекинути на viber-групу: "Інформатика 8-А"


неділя, 15 березня 2020 р.

Програмні засоби обробки документів та інформації.Види систем обробки текстів.

Створення малюнків в графічному редакторі SCRATCH. Інструмент Текст графічного редактора. Розфарбовування малюнків

1. Важливо: 

  • заповнити форму для створення viber-групи 
  • завантажити і інсталювати програму Scratch


2.Переглянути відео нижче. Аналогічно виконати завдання.
Сфотографувати виконане завдання і перекинути у viber-групу.



3.Розфарбувати  розмальовку «Кошик із писанками» https://pustunchik.ua/ua/games/coloring/koshyk-iz-pysankamy

Сфотографувати виконане завдання і перекинути у viber-групу .

Інструмент Текст графічного редактора. Розфарбовування малюнків.

1. Важливо: 

  • заповнити форму для створення viber-групи 


2.Переглянути відео нижче. Аналогічно виконати завдання.
Сфотографувати виконане завдання і перекинути у viber-групу.



3.Розфарбувати  розмальовку «Кошик із писанками» https://pustunchik.ua/ua/games/coloring/koshyk-iz-pysankamy

Сфотографувати виконане завдання і перекинути у viber-групу .

Практична робота №7. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням.



1. Практичне завдання: 

https://drive.google.com/file/d/1bEIuStV5npOgxOn8yZ7i7sMtFI2WlMFx/view?usp=sharing


 2.Виконати  Тест

Виконавці алгоритмів та їхні системи команд.

1.Реєстрація тут.
2.Виконати інтерактивні вправи, зробити фотографії результати вправ і перекинути у viber-групу.


Виконати інтерактивні вправи

Вправа №1.
Склади правильно числову пряму.
(Автор: Надія Манко)


Вправа №2.
Встанови відповідність.
( Автор: Ірина Чайковська)

Для 9-Б класу!

 Доповнити інформацією у спільній презентації